یا رب نظر تو برنگردد
این چند وقته متوجه یه گپ گنده تو خودم شدم.وقتی منتظرم کاری انجام بشه و خبرش برسه! همهی کار و زندگیم رو تعطیل میکنم به یه دلیل مسخره: چون حسش نیست!
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:28