تو!

خرید بک لینک

یا رب نظر تو برنگردد ...

_نوشین جان میوه میخوری بیارم؟

+نه بابایی. ممنون.

_هندونه چی؟

+هندونه؟ هندونه خوبه!

_پس الان میارم.

.

.

کی رو پیدا کنم جز تو که انقد براش عزیز باشم؟

کی جز تو پشت اسمم هر بار که میخواد صدام بزنه جان میذاره؟

جز تو اصن کی رو دارم بابایی؟

پ. ن: چرا بعضی حرفا رو هیچ وقت به زبون نمیاریم؟

چرا ترسو میشیم؟

هیئت...

ما را در سایت هیئت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30

صفحه بندی