سینیهای چای

خرید بک لینک

یا رب نظر تو برنگردد

دیشب بعد از چای دادن به کل مسجد، نشسته بودم کنار دیوار. داشتم سقف گنبدی مسجد رو تماشا میکردم و تو حال خودم بودم.

یه مرتبه صدای خودم تو مغزم پیچید که خطاب به خودم میگفت: فهمیدم چرا تو دهه فقط امشب اومدی مسجد! حتما امشب کسی نبوده چای بده! شاید هم بوده و امام حسین دلش میخواسته تو چای بدیu200d♀️

پ. ن: یک ربع از نماز نگذشته بود که سینی حلوا اومد زنونه بعد هم سینیهای چای. ما هم که دم در و دم دست! اما خوش گذشت

هیئت...

ما را در سایت هیئت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30

صفحه بندی