یا رب نظر تو برنگردد
اصل تهران رفتن این بار واسه خاطر «خاله کوچیکه» بود. خاله کوچیکه به خاطر گرفتن کارت ملی باید یک سر به خونه خاله بزرگه میزد. مامان هم از خدا خواسته رفتن تهران تا دو خواهر رو ببینن.
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56