یا رب نظر تو برنگردد
از مرز ساعت هفت صبح سوار اتوبوس شدیم و ساعت چند تو نجف پیاده شدیم؟ حدود شش عصر! تقریبا یک روز تمام در اتوبوس بودیم. صفهای طولانی مردم به سمت کربلا از نیمههای راه مشخص بود. با اینکه با حضورشون زمان بیشتری توی راه بودیم اما واقعاً از دیدنشون خوشحال بودم. با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به ما پیاده روی میکردن. با دمپایی و بدون هیچ باری.
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34