یا رب نظر تو برنگردد
اسکان یه مجموعه ساختمانی نیمه ساخته بود که خیلی هم بزرگ و خفن بود جوری که توی کاربری این ساختمانها مونده بودم. قبلا شنیدن بودم هتله اما تعدادش به هتل نمیاومد از طرفی نقشهش هم شبیه آپارتمان نبود.
بگذریم.
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51