یا رب نظر تو برنگردد...
.
چند روزیه دارم به چیستی چرایی و چگونگی مراسم عروسی فکر میکنم. این اتفاق بعد از شرکت در دو مراسم عروسی چند شب پیش و امشب افتاد.
هیچ وقت شرکت در مراسم عروسی رو دوست نداشتم. حوصلم سر میرفت (ومیره)و چیزهایی که برای بقیه توی عروسی جذاب بود برای من نبود. مثل اینکه لباسشو چند خریده؟ از کجا خریده؟ کجا آرایشگاه رفته و این مهملات!
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66