هیئت

متن مرتبط با «دیالوگ فیلم بارکد» در سایت هیئت نوشته شده است

دیالوگ

  • نیلوبلاگ

    یا رب نظر تو برنگردد... #میخوای دو تا سیب دیگه هم بذاری رو میوه ها؟ سیب ها زیاد میمونه ها _نه بابایی ممنون خیلی سنگین میشه *خوب لااقل این برنج ها رو ببر نذریه. مزشو که دوست داشتی. _آره مامانی دوست داشتم اما همین الانش هم ساک جا نداره. #اشکال نداره من جا میدم! *پس من برم بیارم. _(در این برهه من معمولا سکوت میکنم) *انقدر ناز نکن دیگه _ناااااااز؟؟؟؟؟ من واقعا حرفی ندارم! . هر وقت بارو بندیل می بندم که از منزل سمت خوابگاه راه بیفتم مکالماتی شبیه مکالمات فوق بین من و پدر و مادر در جریان است. بعضا مشا...

    ادامه مطلب