
یا رب نظر تو برنگردد تولد امسالم به خودم یه کتاب هدیه دادم. "من سر قولم هستم" لطفا سر قولهات بمون. پای آروزهات وایسا. براشون زحمت بکش. سختیهاشو قبول کن. کوتاه نیا. اگر ترسیدی هم پا پس نکش. اگر نمیت...
ادامه مطلب
یا رب نظر تو برنگردد... ده سال پیش بود. همین مهرماه. شروع درس در کلاسی بود که هنوز دیوارهایش رنگ نخورده بود و حیاط مدرسه اش خاکی؛ و هزار و یک چیزدیگرش هم لنگ میزد. و کلاس 16 نفره ای که میز و نیمکت هایش خیلی بیش از دانش آموزانش بود.xa0 بین هم کلاسی ها دختری بود که از لحظه اول از او بدم آمد. دوستش نداشتم! به قول خودمان لایتچسبک بود اساسی! مطابق همه ی چیزهایی بود که در لیست سیاهم قرار میگرفت: -پاک کردن تخته با سر به محض اینکه معلم می گفت تخته کثیف است -توضیحات عریض طویل موقع جواب دادن درس -خنده های...
ادامه مطلب